äääntligen helg! =)

    2009-07-24 / 17:34:46 Publicerat i Allmänt  



jag har mått helkonstigt sen igår...
trodde att jag mådde illa och va yr för att jag va så trött men vaknade och mådde likadant imorse...
skumt!
tänk om jag har fått svininfluensan!?


jag ska strax bege mej mot bunkeflostrandet och huliganen! :D
det blir vin och grillning, marinerad kyckling...mums!


fick mms från stina igår, hon va inte speciellt glad om man säger så...










jag hämtade ut två klänningar idag...
en turkos och en svart...
tänkte att jag kanske kunde haft en av dom imorgon på kalaset/festen...
men va har man för bh under??







Kommentarer
Postat av: ninja

tappar käken



jävlar va het du va i klänningen!

2009-07-24 @ 17:45:23
Postat av: sofie

hahahaha!

tackar tackar!! :D



fick t.o.m älsklingen att erkänna att den va fin, han som verkligen ogillar turkost!! :D

2009-07-24 @ 17:48:19
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

BH?? Med dina bröd behövs ingen BH i den klänningen!! Dom sitter ju snyggt på plats ;P



Haha vad söt ukko-pekka var i rabatten..... åh vad jag ska busa med han när jag träffar honom... och Hertta ska jag gooooosa med ;P Idi får vi se.... e allergisk mot cats haha. Men å andra sidan tror jag inte Idi vill gosa med mig ändå hahaha.

2009-07-25 @ 02:12:18
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Anders...."gubben"

Hej Sofie.

Kul att se att du bloggar fortfarande och att du har det bra............

Sköt om dig ...



// A

2009-07-29 @ 10:12:52
Postat av: Apan

Håller med tidigare talare, BH är överskattat i en sådan klänning!

2010-06-03 @ 14:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0