skumma drömmar

    2009-01-26 / 16:13:42 Publicerat i Allmänt  


imorse vaknade jag en bra stund innan klockan ringde...
det händer rätt ofta så inget konstigt med det...
men imorse va jag inte förbannad som vanligt för att man missar en massa viktiga skönhetsömnsminutrar...
utan jag vaknade av att jag asgarvade! :D
och kunde inte sluta!
hur skumt är inte det då?
minns inte riktigt va jag drömde, måste komma ihåg att lägga papper och penna vid sängen...
hade varit kul att veta va man drömt...
men det handlade om när jag va liten, det minns jag iallafall...
att mamma hade en förklaring om varför jag alltid såg så konstig ut på foton...
äsch...inte lönt att förklara, låter bara skumt ändå...

men kul va det iallafall...
när man kollar på nåt klipp eller hör live när en liten nybörjarmänniska skrattar, man blir helt bubblig i hela kroppen och kan inte låta bli att skratta själv, så va jag imorse...
jisses! =)
what's wrong with me?







Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha..det där händer mig lite då o då..oftast vaknar jag mitt i natten av att jag garvar..

helsjuk! :)

2009-01-26 @ 17:36:23
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: Jennie

hahaha ja! det tyckte jag han skulle vara hahaha! hoppas allt är bra där borta i min favoritstad =)

2009-01-26 @ 17:53:57
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: ninja

du drömde nog om mig naken endå? :P.





/nu gick d att kommentera :P

2009-01-26 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0