det är faktiskt lite sjukt...

    2009-01-09 / 18:51:47 Publicerat i Allmänt  


bara för att jag gett mej den på att detta är mitt oturs-år så är det precis som man letar fel...
heela tiden!

som att jag missade sista bussen från kristianstad igår för att torkarbladet på bilen lossnade...
att jag trampade i en hundbajs innan idag...
eller att sally va tvungen att somna in för gott...


men allt är inte skit, utan det va riktigt trevligt att va ledig igår och att träffa familjen va helt oslagbart...
så nu är jag fit for fight igen! =)


i onsdagskväll när jag kom till sibbhult så va vi alla hungriga så det blev lite go mat






sen satt vi uppe till mitt i natten och bara snacka strunt...
va såå mysigt!
och morfis är bara såå go!
han mobbade mamma hela kvällen och jag skrattade så jag fick ont i magen...
jag och morfis kom överens om att iom vi båda gått ner massa i vikt så är det okej att mobba mamma för att hon inte gjort det..haha!
som när mamma klagade på att öresundstågen ofta skyller på vagnbrist och folket måste stå hela resan så va morfis snabb med att påpeka att när mamma hoppar av så blir det ju två platser lediga!! hahaha!
och neej...min mamma är inte såå tjock! :D


det va sjukt mycket snö där uppe...
hemma i härliga malmö har vi sluppit allt sånt trams...




morfis har två tröga fåglar, jansson och fru jansson
jansson har blivit sadist och käkat upp frugans tofs...
snällt...



dampfågel




mamma står ute och äcklar sej =)




sen blev det torsdag och lillfesen kom va lite social...

vi åt morfis goda köttgryta och hade det allmänt mysigt






och chokladpudding till efterrätt




sen spela vi TP...
behöver jag berätta vem som vann? ;)




sötesally







Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad härligt det ser ut som du haft det!! Din morfar ser ut som en riktig gooomorfar =) Och sally var så söööt inlindad i sin filt. Men vaddå "hemma i härliga malmö har vi sluppit allt sånt trams..." Trams?? Hörru... hellre snö än blask =)



Usch jag vill inte till jobbet!!!!! VIlL INTE!!!!!



Hoppas du tar dig förbi fyllot =/

2009-01-10 @ 06:25:21
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Åsa

Ni i er familj e precis som våran!! Vi har lika kul när vi träffas! Tycker synd om din mor som åker ut för att hon ska"äckla" sig som du så snyggt uttryckte dig! Jag "Äcklar" mig osså!!! ;)

Kramen..

2009-01-10 @ 11:21:10
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0