liten uppdatering...

    2009-12-04 / 22:15:30 Publicerat i Allmänt  


jag märker att jag blivit kass på att uppdatera och skriva osv osv...
är verkligen en dålig människa! =)

men det positiva är att jag mår bra, som aldrig förr!
eller nu överdrev jag kanske lite men bra mår jag iaf! :P


tänkte lägga ut massa bilder för fingrarna orkar inte skriva så mycket idag...


hmm...vad har hänt på sistone?


jag har varit på bio! :D




jag har jobbat en massa! =)



jag har skadat tassen....





jag har bakat en del...



gott blev det... ;)



men igår blev jag magsjuk...
fick spendera jag vet inte hur många timmar på dass...
fyfan! :(
men som tur va fick jag finbesök på kvällen! =)



kolla trynet!! :D



kan man sitta mer gay? ;)



det svårt att ta bild på mysstunden bara! :P



sen va det någon som tyckte jag va tråkig som bara satt vid datorn...



idag försökte jag få lite god mat i magen...
sushibuffé är inte fel!  (och massa kinamat)
ser kanske inte så gott ut men det va sjuukt gott!



julkorten färdiga! 
stolt!
har några få kvar men dessa åker i lådan imorgon! :D









Kommentarer
Postat av: Åsa

Jisses vad du legat i! Gött o höra att du mår bra! Sushi e så jäkla gott,men kanske inte efter att va magsjuk! ;) Måste skärpa mig när d gäller julkort! Jag e kass på det.. blir typ vartannat år kort..

Pözzen..

2009-12-05 @ 09:26:48
Postat av: Carro

oj det blir inte billigt o skicka iväg dom? :p

2009-12-05 @ 10:21:21
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Henrik

Kul att du mår bra!!!

Fina bilder.

Sköt om dig snygging...

Kram

2009-12-06 @ 10:10:10
Postat av: Lasse

Haha en gång till jag blir lite impad av att du skickar julkort! all heder till dig faktiskt!

All lycka till dig! kram Lasse

2009-12-08 @ 06:42:09
URL: http://enlars.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0