zoo-tajm! =)

    2009-08-10 / 00:03:17 Publicerat i Allmänt  
varning för bildkavalkad! :P


i torsdags va det ju dax att dra till zoo i köpenhamn...



men någon hoppa framför spåret i svågertorp så vi fick vänta över tre timmar innan vi kom iväg...



inget är som väntans tider...



moderskeppet fick sitt kaffe, sen va hon mindre gnällig ;)



wiiie!  
lite senare än planerat men vad gör det?



bilderna är inte alls i ordning...
men först kommer iallafall isnallarna!



sen brunnallarna...



blöö!!



"vill ha pinnen!"






det va verkligen synd om vargarna...
dom sprang bara runt runt runt och såg helt sönderstressade ut..  :(



minibison! :D



tomtens renar fick lite mat...



den röda pandan ville inte visa sitt fina tryne...





ett terrarie kunde man tydligen se igenom :P



så jag fotade mamma och anders tillbaks :P



fjärilar är inte min grej...usch!



dessa rörde sej inte en millimeter...
latpåsar :P



"nomnomnom!" sa mr elephant



"snaaaaark!" sa en annan...



en apa i bur, en apa utanför bur...?



en liten vila-tassarna-paus! =)





lilla sötis!



haha! kolla frillan!



girafferna va inte alls sociala denna gången  :, (





minizebrapållar!



dinosköldis :D



very mögig noshörning :P



glass är gott! =)









nu räcker det!!  >: (



fler som gillar glass! ;)



en till! ;)



mys i solen...



så söta dom små! =)



Zzz...



mini-Zzzz....



nyfniken apa!



så fuuul!! :D



hööh?!



babianerna är bara såå coola!
hade kunnat stå där hur länge som helst...



dom är lusapor...
som jag :D (och malin...)



akut snusknödig?



tlött liten en...



en söting hittade en keps...



passa perfekt!!  :D





farligt djur det dära...



haha! den lille söte räcker tungan åt den store gamle elake... >:P



jag filmade lite oxå...
hjärtat bara smälter hur söta dom är! =)



fick inte klappa min älskade giraff men däremot fick jag klappa en ko! ;)



fisk?



iller?



apa! :D





när vi kom till malmö igen så hamna vi på möllan där vi tog ett glas vitt/öl och åt lite god mat...





jag beställde spätta med remouladsås och pommes och en bearnaise bredvid att doppa i...
men när det kom in så hade dom remouladen bredvid...
vem fasen äter spätta och räkor med bearnaise?!
smakade helskumt!



innan moderskeppet fick åka hem så hjälpte hon mej färga håret...
blev lite ljusare än jag ville ha det men jag är nöjd! =)






Kommentarer
Postat av: Anders

hehe, det var några bilder de sötnos! :D

men kul hade vi!!! :) puss puss

2009-08-10 @ 11:56:40
Postat av: Caroline

Hahaha babianerna är mina nya favvodjur. Fan va balla dom verkar va då!! Keps på huvet haha, och räcker tungan åt den gamle surkarten ;P Fan måste dit nån dag!!

2009-08-10 @ 14:56:31
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

bara å säga till, jag sticker gärna dit vilken dag som helst om du vill ha sälle! ;)

2009-08-11 @ 09:01:46
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0