det är kul med eld ibland =)

    2009-08-12 / 23:35:57 Publicerat i Allmänt  
satan i gatan va trött jag va imorse när klockan ringde!
jag gick och la mej i tid men inte kunde jag somna utan låg och snurra i flera timmar...
sånt straffar sej dan efter...
och självklart va det kaos på jobbet...
visst är såna dagar underbara? =)


fast idag hade jag lite tur i oturen för jag skulle på utbildning hela eftermiddagen...
det va faktiskt riktigt roligt...
brandgubben hade humor och vi fick släcka massa bränder  =)



jag träffa en gammal kollega på utbildningen...
hon har gått ner sjukt mycket i vikt sen jag såg henne sist...
avis!! :P



sexiga kläder va? =)
kändes lite som när man gick i gymnasiet och svetsade hela dagarna...
fula, stora overaller is the shit! :D




Kommentarer
Postat av: ninja

"och svetsade hela dagarna" WTF!?!?!? kan du svetsa!?!?!



så mkt mer vi kan pratao m nu :P

2009-08-13 @ 00:56:40
Postat av: Caroline

Oh lord vad hon har blivit smal då!!! Fan vill oxå släcka bränder hihi. Fanns där snygga brandmän då?? ;) Till en viss person menar jag :P

2009-08-13 @ 17:03:37
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

haha! nope! va bara massa tanter (vi) och han, brandinfogubben :P

2009-08-13 @ 17:55:18
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0