090820

    2009-08-20 / 10:06:17 Publicerat i Allmänt  

oj...glömde helt blogga igår...
så får väl lägga ut bilderna jag tänkte lägga ut igår idag istället :D



i tisdags spelade vi lite på jobbet...
jag och lottie fick storstryk av tant A... :P




liten egobild :P





efter jobbet fick jag ääääntligen min älskade langos!! :D





igår hände typ ingenting av intresse...
det mest spännande va att jag gick och hade ångest hela dan på jobbet för jag tänkte köpa lite munkar när jag kom hem för jag har märkt att hundra meter från min dörr står en munkvagn!! :P
men när jag kom dit så va dom slut!  tji fick jag! :D




ikväll blir det Thåström och imorgon blir det kristianstad!
wiiie!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe ja åsas husgud Thåström =D Ser/hör ju hellre på honom än på nån jäkl hiphop skit ;P Ses ikväll =)



2009-08-20 @ 16:24:55
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: ninja

woho min sko är med på din blogg!!! ^^

2009-08-20 @ 16:28:56
Postat av: Åsa

Tja bejb... bli inte arg...men jag "snodde" (kopierade) dina 2 bilder på Thåström på FB!!

Sorry.. pusspusspusspussspusspussspuss

2009-08-21 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0