tors å fre...

    2009-08-21 / 14:45:01 Publicerat i Allmänt  

orkar
inte skriva just nu så det får bli massa bilder istället...


innan jobb igår...



en på jobbet hade precis kommit hem från tunisien och hon hade köpt hennafärg så vi passade på att låna lite ;)





elisa's blev rätt snygg faktiskt...



min nya älskling!! :D



försökte ta en bild...gick sådär :P



efter jobbet så blev det lite friidrott...
bolt är banne mej inte riktigt klok!
19.19...det är respekt!! :D



sen va det dax att hitta lite kläder för kvällen...



för thåström spelade ju på stortorget! :D







lång neeesa!





tre muppar! :P





fuck you! :P



jag fick mina älskade munkar och åsa fick sina gräddbullar! ;)



mmmmmumma!!



sååå gott!



den med gult va oxå gott! ;)




nä...nu ska jag packa väskan sen dra till moderskeppet ett tag...

see yaa later!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha men jag ser ju muppigast ut av alla =D Men... å är ju allt som det ska vara ;P hihi! Tack för igår sistaaaa ;-)

2009-08-21 @ 17:31:01
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Hahaha.. ja jävlar va jag njöt igår! Var bästa kvällen på länge!

Pusspuss

2009-08-21 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0