söndag

    2009-08-24 / 02:33:59 Publicerat i Allmänt  

denna godingen flyttade hem till mej idag!
och vilken skillnad det är om man jämför med orginalobjektivet! =)






efter måånga timmars bussåkande så hamnade jag tillslut ute i bunkeflolandet där finnjäveln stolt visade upp sin klematis som äntligen fått tummarna ur och börjat blomma! =)



fina fina vovve!



nom nom nom...



det va två veckor sen jag träffa min lille goding och oj oj va han växt mycket! =)



sniff! sniff!



posande vovvar! =)





haha! detta ser så fel ut!
hertta är ju den slöaste, goaste och snällaste hund som finns ;)
här ser hon ju nästan farlig ut...



hahaha! kolla stilen! ;)



det fanns gott om havtorn!



det va mumma! :D



mucka ska han!!



men vågar inte ta konsekvenserna!  :P



fegfis! :P



underbara isbjörnsvargen! =)



lilleskutt?!



fin himmel!




sen dog kameran.... typiskt! :P
får ta mej ut där snart igen så man får lite fler bilder på godingarna...





Kommentarer
Postat av: Caroline

JA DET FÅR DU OCH DÅ FÅR DU TA MED MIG!!!!!! I love Hertta! Undrar hur hon hade reagerat med Gizmo LOL. Kameran er ju bra!! Gör bilderna lite större bara så man ser den goda kvalitén!



Puzz

2009-08-24 @ 02:42:47
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Awwwww. vilka fina vovsingar!! O vikka fina bilder!!

2009-08-24 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0