mys och äckel!

    2009-08-01 / 09:24:34 Publicerat i Allmänt  

jag va sängliggande största delen av gårdagen...
även om jag mådde bättre så va fortfarande knutan kvar och jag mådde illa :(
men mådde ändå lite lite bättre än dagen innan så jag tog mej i kragen och tog mej ut till ukko!
har ju fått låna älsklingens systemkamera så va ju tvungen att använda den lite...
jag vill oxå haa!!

här kommer lite bilder, råka ta över 400 igår ;)





stoor nallebjörn! :D



ukko börja bli liiiite trött på sin fotograferande gudmor ;)



fler bilder på sötnosarna kommer sen, hinner inte gå igenom alla nu, måste till jobbet...


förresten!!
igår kväll när jag kom hem från bunkeflo så blev jag så förbannad på knutan i halsen att jag tog en pincett och drog ut skiten!!
inte vågat kolla hur det ser ut idag....   :(






Kommentarer
Postat av: Caroline

IOOOOUUUU drog du ut den??? E de GALEN?? Det kan ha varit nåt farligt du!! Och DUUUU! Nästa gång du ska ut till finnen så säg till för då kanske jag kan hänga med?? Vill så gärna gosa med både Hertta o Ukko =D

2009-08-02 @ 02:48:20
Postat av: finnen

Fakk! Ukko ser ju nästan stor ut i bilden du håller honom i famnen..naaw...lilla ukko..

2009-08-03 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0