lite lördag...

    2009-08-24 / 01:33:37 Publicerat i Allmänt  

igår kom lillfesen in till stan...
va ett tag sen vi sågs...
inte bra det! :(



vi gjorde ett litet husdjur...
ormen alrik blev fiiin i sin hatt! =)




snyggaste gänget i stan! ;)





morfis fyller år på tisdag så han fick en present i förskott...
det verkade som att han gillade den! ;)



glasögonorm!



varför skelar jag som fan ibland?  >: (
ser jag ut så?



något för fäbodjäntan?  ;)



snyggt att man har samma färg på håret som mammas tak :P



morfis gillade min massagekrumelur jag hittade på ÖB!



skööönt! ;)



syskon?!



fiiint!






vi kan faktiskt va "normala" oxå! ;)

jag och moderskeppet kom ännu en gång på att jag och lillfesen verkligen inte är lika nånstans...
näsa, ögonform, haka, ögonbryn...iiingenting!
lite skumt är det allt...



sen blev det lite friidrott...
moderskeppet och jag jublade!!



lillfesen gjorde det inte.......



"give me happy!"



"give me sexy!"



"give me confused!"



sen va det munkdax!



är det konstigt man är fet?!
nix!!



lite glass?



lite ostbricka?



detta vinet va faktiskt jättegott!
tack brallan! =)



fina fina lina!
varför kan inte jag oxå bli så bra på bild?
orättvist! :P





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ormen alrik hahaha. Vart får du alla namn ifrån?! =) Din morfar e så sööööt!!! En riktig gogubbe!! Så avis - fick aldrig träffa min morfar. Han dog -78 och jag föddes -81. Ja, fick inte min farfar heller (han dog -72) men enligt min mor så var inte det nån större förlust HAHAHA! Den där korven såg ju skön ut!! NOT!! asg =D

2009-08-24 @ 02:04:19
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

morfis är bäst!! love him!! ♥

jag har aldrig träffat farmor eller farfar...pappa säger att jag hade gillat farmor som fan, att hon va en riktig cooling :D

2009-08-24 @ 02:14:13
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Anders

sötnos då..du blir ju visst bra på bild!!! :D

2009-08-24 @ 03:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0