i lördags...

    2009-08-10 / 01:26:29 Publicerat i Allmänt  

i lördags fick jag för mej att vi skulle till stranden och sola och bada lite...
men oj oj vilken dålig idé!
hela stranden va ju helt ockuperad av massa äckliga nyckelpigor!
det gjorde så sjukt ont när dom bet mej, och bet mej gjorde dom!
överallt!!



vi va ute i vattnet nån timme för där va pigfritt sen gick vi upp och tog en glass...
den femtielfte denna veckan! ;)

konstigt man är fet eller? :P



sötnosen kunde inte hålla sej så han pissa i brallan... *suck*



näää! ;)  skoja bara!



även om vi inte va på stranden så länge så räckte det för att jag skulle bränna mej...
och inte lite heller!  >: (



ser ut som en kräfta!



innan sötnosen åkte hem idag så blev det lite sushi...
miniminiminibitar! ;)





behöver jag berätta hur tomt det är här hemma nu?   :´ (  



Kommentarer
Postat av: Anders

hehe, vi är ju såå schnygga......eller hur var de nu igen!! ;D

2009-08-10 @ 11:53:15
Postat av: Caroline

Fan va jag garvade åt att han pissade på sig... sen var det ju ändå bara på skoj men jag skrattade lika gott ändå hahaha. Och ELLER HUR bets dom!!! Martin sa att nää nyckelpigor bits inte men JOHOOO då det gör dom fanimej. Jag har förresten ett rött märke på min haka efter ett jävla pigbett!! Martin trodde dom kom från Polen och e det sant så jävlar ska han få hehehehe.

2009-08-10 @ 15:02:56
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

hahahhaha! bara ge han! det stod i tidningen att dom bits men att det inte gör ont...det gör ju ont som bara den!!

2009-08-11 @ 09:00:00
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0