dumma box! : (

    2009-08-14 / 07:03:27 Publicerat i Allmänt  


hur är det meningen att man ska kunna sova om nätterna när man har en hel ozbox att titta igenom? :P

dessutom gick cry baby på 3:an inatt...
många år sen jag såg den filmen, men den va nog allt bättre då...

sen blev det lite oz till ;)





me like...   ;)





förresten...när älsklingen va här förra veckan fick han ett skumt sår i sidan...
eller va det innan?
mitt minne alltså!
strunt samma när det va...
igår hittade jag iallafall ett likadant på mej...!
är det min säng som bits?

hur får man annars sår där utan att märka det?




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hmm var är det såret?? ser inget

2009-08-15 @ 01:47:28
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

det syyyns....iaf i verkligheten :P

2009-08-15 @ 06:24:46
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Apan

Ser heller inget sår, jag kollar på annat och förundras över hur vacker en kropp kan se ut :D

2010-06-03 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0