vilken vändning! :D

    2009-04-30 / 18:11:55 Publicerat i Allmänt  


klockan fem va det meningen att jag skulle tvätta...
kom ner med en stooor laddning tvätt...
men vad ser jag då?
jo, nån apa har tagit min tvättid och satt lås på dörren!!
snacka om att mitt glada härliga humör fick en tvärvändning... >:(
stod där nere och väntade en halvtimme efter att maskinen slutat köra...
men ingen kom...
så jag skrev en lapp, gick upp till lägenheten, arg som ett bi!!








men så för en liten stund sen så ringde det på dörren...
där stod en tjöck liten gubbe som sa att det va han som va boven och att han bara tittat lite snabbt på lappen där man skriver vem som har tid, och att vi har nästan samma handstil och han bad så mycket om ursäkt! :D
gullgubbe!
så nu är jag glad igen, tvätten är i maskinen och jag ska börja skriva sofie istället för hallgren när jag ska tvätta!




Kommentarer
Postat av: Caroline

My god you're way to nice =) Men det är klart... det var ju låst så du kom inte in. Men jag hade nog inte varit lika trevlig och skrivit "Ha en bra dag" efter allt hahaha. Du e för go! =) Men det e klart... inte alltid det är smart att vara otrevlig heller ju =)

2009-04-30 @ 23:41:40
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: sofie

haha! mitt samvete hade inte klarat att va elak...jag kan inte om jag så försöker :P

2009-05-01 @ 09:38:24
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0