vilken dag alltså...

    2009-04-16 / 16:56:48 Publicerat i Allmänt  

detta har inte riktigt varit min dag om man säger så...
va trött som en lusapa när jag kom till jobbet, vakna inte förrän flera timmar senare...
strömmen försvann ett bra tag så man inte kunde jobba som man skulle...
jag fick sluta tidigare pga att jag skulle köpa lite grejer till mina tanter på apoteket, men haha!
fick sitta och vänta nästan en timme innan det va min tur...
satt och läste nyheterna på telefonen medans jag väntade, poff! sa telefonen och dog...
likadant som för en månad sen...
jävla skittelefon!!
så jag fick gå och lämna in den...igen...
så nu har jag fixat en ny...
fick lite rabatt som plåster på såren...





nä...nu måste jag skynda mej och packa så jag kommer till moderskeppet innan det blir alltför sent...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0