underbara väder! =)

    2009-04-04 / 19:30:42 Publicerat i Allmänt  

då va det lördag igen och ojoj vilket väder! helt sjukt...
bäst att njuta för man vet ju inte hur länge det håller i sej...

börja med gnäll som vanligt?
okej då! :D
jag har ont i tummen!
sååå synd om mej, visst är det?
tummen råka lossna lite från nageln så nu är det plåster som gäller så det inte gör mer ont...
för jag är en klenis som inte pallar smärta... :P



igår kom världens bästa mostrar till malmoe! :D
vi tog en runda till någorlunda nyöppnade entré, så nu har man varit där oxå...
det bästa är att där finns new yorker! älskar den affären!
sen åkte vi hem till mitt och spelade wii...
helt sjukt va kul det är att kolla när andra spelar, skrattade så jag fick ont i magen...

här kör t.ex. bitte lite backhoppning! :D



idag tog vi en mysig frukost hemma sen en dag på stan...
härligt väder och härligt sällskap...kan det bli bättre? =)
innan mupparna skulle köra hem så tog vi en fika på trappen vid kanalen...




mysigt med massa solsken...
mindre mysigt med massa äckel i vattnet...




sen va det dax för dagens goda gärning...
mata nybörjarankorna!
lyckades tjata med mej tony :P





tyvärr så fanns det inga småttingar... :(





så det fick bli god glass vid vattnet istället...




peruken låg lite snett... :P





man kunde se korkskruven...




man kunde se bron...




man kunde t.o.m se en kajak...




hur lyckas man få fågelskit på sidan av skon?





fick förresten en fin turkos tröja av mostrarna igår! =)
valkar, stor röv och dylikt fick man tydligen på köpet...


  

för det kan absolut inte ha att göra med min dåliga kost som bara flyger in i munnen på mej...
nä, men allvarligt så är det ändring på allt detta efter helgen...
har man gått ner 22 kg så är det fan inte okej att man gått upp sju av dom! :(


 

fick även nagelfixargrajs som va sjukt bra och svårförklarat så det hoppar jag...
men fina naglar har jag nu! ;)

nä...nu ska jag kolla klart filmen jag tittar på samtidigt som jag skriver sen hitta på nåt vettigt! :D

fortsatt trevlig helg!!




förresten!!
om mindre än en vecka kommer älsklingen!!
wiiie!! :D


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

normalt och normalt jag vet inte men senaste åren har det varit fin värme kring påsk =)

2009-04-05 @ 00:16:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha tack sofie. fint plåster på bilden! malmöööööö man blir ju inte alls sugen när du lägger upp bilder!!!

2009-04-05 @ 10:04:01
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Daniela

Så härligt att se att du fångat bitte och hennes intresse för tv-spel... Jag visste det, men tänk att det blev offentligt nu.... :P

2009-04-08 @ 09:55:41
Postat av: sofie

hahaha! eller hur! en riktig liten spelsmurf! ;)

2009-04-08 @ 21:25:24
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Daniela

Så skönt när barnasinnet sitter kvar :)

2009-04-08 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0