underbara helg! =)

    2009-04-27 / 19:05:56 Publicerat i Allmänt  

i torsdags efter jobbet åkte jag som sagt direkt till linköping...
det var en lååång resa...
det var en lååång väntan på stationen innan älsklingen kom för att hämta mej...
kan ju berätta att jag va måttligt irriterad efter att bara suttit och inte gjort annat än just suttit i så sjukt många timmar...

men irritationen försvann snabbt när jag fick reda på att orsaken till att han va så sen va för att han fixat sushi på vägen till stationen! :D
behöver jag berätta hur gott det smaka? ;)
hade sån lyx att det va så många bitar att det blev sushi till frukost dan efter oxå...
gooott!






katten va galen som vanligt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0