tuppen är uppe igen! :D

    2009-04-06 / 05:39:03 Publicerat i Allmänt  


jag tror nog inte jag kan tänka mej nåt roligare än att gå upp klockan fem och hämta tvätt, en måndagmorgon dessutom! ;)

men det gjorde faktiskt inte så mycket för jag har sovit riktigt gott inatt...igen!
inte klokt! är helt lycklig så fort jag råkat sova gott för det händer så sällan...

men lite depp är jag allt för jag vägde mej igår kväll och har gått upp 8.1kg sen 24 februari...
hur är det ens fysiskt möjligt?!
fyfän!
inte en chans att det är okej...så nu är det en sofie som ska kämpa hela veckan för att komma på rätt spår igen...









Kommentarer
Postat av: Lotta

Kom igen Sofie!!! Du klarar det, heja heja heja...

Känn ingen press eller så, men faen du klarar detta.

Ha det bra tjejen! Kram

2009-04-06 @ 19:41:19
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Caroline

8 kg?? Njaeee det syns då inte iaf!! Det kan jag inte tänka mig!

2009-04-07 @ 09:22:01
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0