snart nattidax...

    2009-04-05 / 21:04:39 Publicerat i Allmänt  

det står en sån übertjejig bil bara lite från mitt...
hade kunnat tänka mej att ha en sån på sommarn...kanske...eller nää...
det är bara fööör mycket! :D




gjorde lite amerikanska pannkakor nu ikväll, sista krängedagen idag ju ;)





fast så råka jag fastna vid teven i två sekunder...





fick meddelande från mamma innan idag...
tänka sej!
t.o.m hon har varit söt en gång i tiden! :D




jag har förresten sett massa kändisar denna helgen...
det märks så tydligt ibland att man är från "landet", inte van vid sånt...
såg rickard wolf igår och idag såg jag både teve-orvar och en av the ark snubbarna när jag va på väg hem från hemköp :D

nä, nu ska jag hänga upp sista tvätten sen slänga mej i sängen och läsa min braiga bok...


helgen har varit bra och nästa kommer bli ännu bättre! ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag såg Tommy Körberg en gång och reagerade inget mer än att jag bara "oj då där gick viss Körberg." Brukar inte reagera - kanske för syrran varit förlovad med kändis en gång i tiden så man har sett en del :P men klart det e kul o se dom hihihi!

2009-04-07 @ 09:20:58
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0