lite tjatigt kanske?

    2009-04-30 / 17:17:48 Publicerat i Allmänt  


jag vet att precis alla tjatar om det...
men fyyfaasen va skönt väder det är!!
jag va lite halvdepp igår, vet inte varför, ibland bara är det så...
men idag har jag varit solstrålen själv! :D

dagen började med att klockan ringde snoortidigt och jag tog mej till gymmet och tränade en timme...
sen när jag va hemma igen så ropade sängen alldeles för högt så jag hade inget annat val än att lägga mej nån timme till :P

när jag sen kom upp och ätit lite frukost så packade jag ner lite dricka, en bok och en filt och satte mej på cykeln...
tog mej till pildammsparken där jag låg och bara njöt ett bra tag! :D



t.o.m mina spretiga vita tår gillade solen!



min cykel är ful och skev...
men hellre det än ingen...eller hur?




en liten stund hade jag en liten kompis på besök...
förresten! både lillfesen och mamma va chockade över att jag stack ut och solade helt själv idag...
jag är en sån människa som är för feg för att göra det mesta själv...
dumt va?
men "fobier" är till för att övervinnas, sådetså!!



sommarbild tagen i april!
skumt skumt skumt



jag är störd!
stolt för att jag tagit mej till gymmet när jag egentligen inte pallade men så ligger jag på en jävla filt och äter godis!!



det va fler än jag som myste idag! :D





Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken mysig dag du haft! Jag har oxå vatt ledig, synd vi inte hördes av, kunde jag ju oxå solat mitt bleka nylle...

Ha en skön helg, själv är det torpet som gäller....

2009-04-30 @ 22:33:20
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Caroline

NU HAR JAG INTERNET!!! WOHOOO! Du jag är liakdan när det gäller att göra saker själv. SPECIELLT att gå och lägga mig på en filt och sola i nån park. Känner mig helt utittad fastän jag vet att folk har viktigare saker att glo eller tänka på än vad det är för en blek valross som ligger på en lika blek filt ;P haha. Fast det är klart... helt ensammen hade jag ju inte varit i parken... jag har ju mina vapendragare - ANKORNA... wa wa wa wa.. så låter dom ju ;D

2009-04-30 @ 23:37:12
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh förresten... vill du att jag ska berätta vad det är i dom där gelegodisarna du äter... eller i all lösgodis förresten... så äter du inte det mer kan jag säga haha =/ fast du kanske inte är så känslig och då gör det ju inget ;)

2009-04-30 @ 23:38:39
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: sofie

hihi! jag vet vad som är i dom...å neeej, jag är inte så känslig som vissa andra...godis är gott ju :D

2009-05-01 @ 09:36:13
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0