inget är som väntans tider....?

    2009-04-10 / 20:52:59 Publicerat i Allmänt  

då sitter man här och bara väntar...
pappa och sötnosen kommer när som helst...men dom lär köra vilse en stund först...
jag bor typ mitt i malmö och det är INTE svårt att hitta hit, men pappa lyckas köra vilse vaaarje gång han ska hälsa på... ;)


mamma är hos morfis och firar påsk, kan inte säga annat än att jag är liiite avis!
jag snackade med henne precis och tvingade henne att skicka en bild på älsklingsmorfis...
detta blev resultatet:



"morfis äter godis!"

han är så söt den lille gubben! saaaknar!!

glömde förresten berätta att jag försökte lära mamma vad cameltoe är när jag va uppe nu i veckan...
men mamma är lite trög ibland så när jag skulle åka så frågade hon: "vad va det nu det hette? kameltassen?"







Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahaha kameltassen.... precis som ni skrattade åt mig med mitt sjungande tandhål så garvar jag nu haha. Negressen såg ju festlig ut oxå. Snacka om cameltoe ;P Och din morfar e bara såååå goooo =)

2009-04-10 @ 21:08:20
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0