från lycka till depp...

    2009-04-14 / 19:52:34 Publicerat i Allmänt  


det börjar faktiskt kännas deppigt nu...
sötnosen åker hem om bara några få timmar! :(
men som tur är ses vi om två veckor igen!
man får försöka se det positivt...fast dom som känner mej väl vet att det inte är min starkaste sida...

men idag har iallafall varit en riiiktigt mysdag!
först lång mysig frukost, sen ut i solen! :D
vi va ute i jag vet inte hur många timmar...
hamnade tillslut ute på bo01 där vi tog en glass och la oss i gräset ett bra tag och bara snackade och myste!
sen hem och åt kinamat och sen bara slappat i soffan...
härligt! =)



bildbombning? okej då! ;)




glass är gott! ;)



hade inte sagt nej till att bo där...



det är skönt att bara sola och slappa...
mer sånt åt folket!!



tur att det inte bara är jag som ser ut som ett spöke! :P



hade kunnat sätta pengar på att gamlingen inte kunde hjula...
tji fick jag! :(



ska jag döda dej nu eller senare? :P



som sagt...blekfis!! :P



smaaaajl!



turisten va ju tvungen att få sin bild på tossepinnen oxå! :D




Kommentarer
Postat av: Caro

stackars lila flicka!!

SAKNAR DIG!! vi får fantamaj ta oss tid en dag o träffas, en liten stund borde vi kunna klämma in???

2009-04-14 @ 20:51:20
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härliga bilder!

ja köttgrytan mina föräldrar gör är mumma..aldrig gjort själv..men lasagne har jag gjort men den blir aldrig bra.

2009-04-14 @ 21:03:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den första bilden var det ju lite Titanickänla över haha. Stod ni inte där ute oxå så han fick lyfta dina armar LOL... men det är mysigt där nere... synd bara att det finns så jävla många snobbar på sommaren =/

2009-04-15 @ 10:52:46
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: sofie

haha! nää...ingen titanic här inte! man är väl ingen mes heller? :P

jo, sant...men nu hade inte snobbisarna hunnit ut så det va hur gött som helst! ;)

2009-04-15 @ 14:10:54
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: anders

gamlingen kunde visst hjula du gumman!! ;D

2009-04-15 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0