buuhuu!!

    2009-04-14 / 23:08:00 Publicerat i Allmänt  


usch och fy!
inge kul alls att komma hem och det är helt tyst! :(
det är bara att bita ihop antar jag...?


glömde nämna innan, jag och sötnosen ska tävla!
hihi!
som jag sagt några gånger innan så har det skitit sej totalt med min viktminskning...
ner 22 och upp 8kg...fyfän!
nu precis innan han åkte så vägde vi oss och mätte, iiiinga roliga resultat där inte!
men nu ska det neråt...
och jag ska banne mej vinna, det bara måste jag!!
dels för att jag vill va fin tills jag fyller år...
och dels för att jag INTE vill förlora...
vi valde några smärtsamma saker som förloraren måste stå ut med...
förlorar han så ska jag vaxa hans rygg! ;)
förlorar jag så ska han epilera mej...
först sa vi benen men iom det är sommar snart så tänker jag iiinte gå med håriga ben i några veckor för att det ska gå så vi valde armhålorna istället för det är lättare att låta växa ut så ingen ser....
men ajajajaj va jag inte ska förlora detta! :D


såhär söt blev förresten hans wii-gubbe! hahaha!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hmm var tvungen att slå upp epilering haha. Ja då får du se till att vinna för det låter inte så härligt direkt =) HEJA HEJA!!!

2009-04-15 @ 10:54:52
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: sofie

nä usch! lär göra ont som fään! :(

2009-04-15 @ 14:09:45
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: anders

jasså..tror de kommer göra ont på mig med :D

2009-04-15 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0