090407

    2009-04-07 / 05:24:15 Publicerat i Allmänt  


då sitter man här...och klockan är vid fem igen...yaaay!

jag tänkte faktiskt ta mej till kristianstad ikväll, är ledig imorgon så varför inte? =)
inge kul att va här hemma helt utan planer och helt själv...vant mej vid att ha nån här nu ju...
men snart helg och då kommer sötnosen...längtar!!

jag fick förresten mina efterlängtade vantar igår, tappade mina favvisar på stan förra veckan :(


fast jag är väl ingen frösgöling?!



 


nä...på med lite kläder och fixa håret sen gå till jöbbet...
hoppas dagen går fort idag...igår kändes det som klockan blivit polare med en snigel...







Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha duuuu klockan är ALLTID polare med en snigel när man bara vill hem. Har man roligt - då jävlar är den polare med en rejserbil =(



Det är så sött att din mor skriver "moderskeppet". Fint tycker jag. Grön härlig färg osse hihihihi.

2009-04-07 @ 09:23:29
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: anders

frösgöling..asg! passande ;)

2009-04-07 @ 14:13:48
Postat av: Caroline

Asså jag har inte suttit vid datorn idag alls förutom då i morse... har haft fullt upp precis HELA tiden... men jag ska skicka allt till dig imorgon!! =D I promise! Eller så mailar jag kanske... fast jag skickar gratis men det e så jobbigt att trycka på dom knapparna haha. Men du ska få veta allt iaf!!



Kom just att tänka på nu att idag har vi inte alls SMS:at varann... faan va konstigt det känns. Nu måste jag ju skicka iväg ett bara för det :P

2009-04-07 @ 23:53:51
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: Johan

Vet att detta är ett gammal inlägg men va tusan....Du e ju super.... så ja måste skriva.

Stora Kramar

2010-01-05 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0