sömnlöst...igen...

    2008-09-24 / 05:20:24 Publicerat i Allmänt  

jahopp...då va man där igen...i sömnlöslandet...varför är jag en sån som inte kan sova så fort det är nåt som gör att man inte mår riktigt bra? jag ser ut som sju svåra år just nu...röda ögon och blek hud... :/

sovit en timme inatt...snurrat i sängen tre timmar sen gav jag upp...klockan är nu fem och jag har varit uppe sen halv fyra...yaay! jag kommer nog va på hugget på jobb idag...host host...


kollade igenom massa gamla bilder...jisses va jag inte gör mej bra på bild...haha!






va på bio med carro igår....hon är inte klok den...hon gillade inte mamma mia!?

vi blev förresten lite rädda både hon och jag....vi satt på samma buss...hon två säten framför mej....utan att vi visste om det...hur kan man missa när man går på? ännu en gång har jag lyckats skrämma mej själv...men det kändes ändå som hon blev mer rädd än jag blev, jag börjar bli van att jag gör grejer som man inte riktigt ska... :/

är det ett dåligt tecken?

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahaha men det va verkligen äckligt :p



Jag e nog lite udda för så jävla bra va den inte :S haha :D

2008-09-24 @ 10:45:47
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Samantha

men jag använder safari

2008-09-24 @ 14:52:28
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se/
Postat av: Anders

Hejsan Sofie.....



Du blir alltid bra på bild....



// A

2008-09-25 @ 07:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0