röda ögon

    2008-09-12 / 21:57:49 Publicerat i Allmänt  


oh my god! va faktiskt länge sen jag va såhär trött!! kunde absolut inte sova inatt...tankarna for åt höger och vänster och upp i taket och ner igen....sist jag kollade på klockan så va hon lite över ett...
04.45 ringde klockan så det va bara till att masa sej upp ur sängen...


va glad för att jag skulle till torpet som jag sa innan...men tji fick jag...va sjukt stressigt, hann inte ta rast och fick springa heeela tiden...urk! ingen hjälp fick man och bla bla bla....ska inte gnälla mer men usch...kändes inte alls kul att va tillbaks....förutom att det va flera stycken som kommentera min vikt! =) 
bla söt-lotta som tyckte jag va fiin! det värmde verkligen! =)


sen när man sluta på torpet va det bussen till andra stället som gällde...fick jobba själv med en vikarie som aldrig varit där innan...jag har varit där en kväll och en morgon innan, vet knappt vad vårdtagarna heter...plus att det kom en ny gubbe dit idag...men när dom fråga om det va okej att jobba så så sa jag: självklart!! vill inte verka gnällig då kanske dom inte vill boka en igen ;)  men det kändes ändå som det gick bra, återstår att se imorgon... =)



kom hem för en liten stund sen...ser ut som värsta pundaren....röda ögon och helt slö...så nu är det sängen för miss sophie (som stina kallar mej :P)



tog denna svettobild precis...känner mej riktigt sexig idag...haha!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha ja just det... stina kallar en oftast med miss innan ens namn haha. Och när nån bajsar säger hon "Oh oh... en los ploppos" hahaha

2008-09-12 @ 22:02:45
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0