lördag

    2008-09-27 / 15:04:30 Publicerat i Allmänt  

gud va det är drygt att jobba på helgen....märks nu att man jobbat lite många helger i rad...telefonen ringer hela tiden och sms ploppar upp...jag vill oxå kunna hänga med nån gång :/ 


men men...får ta igen det nästa helg...har förresten lovat mamma att jag ska komma upp till kristianstad på torsdag och stanna till fredag...kommer bli mysigt! så kan man handla på cubus oxå, finns ju inte i denna dumma stan.. :P


lite "dagens gnäll" kanske? 
ajajaj! jag har sjukt ont i ryggen sen massagen igår!
men det va så sjukt skönt...300 :- för 50 min...en tjej tog hand om benen (och rumpan) och en tjej tog ryggen och armarna...ska lätt dit igen...när jag inte har så ont i ryggen längre...haha!

lite bonusgnäll? 
min telefon har snart lagt av helt...måste lämna in den på måndag...bara idag har den startats om minst 20 gånger...det är caroline vittne på!  
jävla sonyericsson!!


nä, nu ska jag gå och se om mina så gummor druckit upp sin kaffe...


hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket vännen!

2008-09-27 @ 15:37:27
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Åsa

Massage...kan ge upp hela månadslönen för d!!!! Jobbar du med siz idag?? Måste bara göra klart..det där med badet..jag hade ju faan vart på kyrkogården..hahaha..Carro..ja hon badar ju var dag!! ;)

2008-09-27 @ 19:54:14
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0