lite sent kanske...?

    2008-09-10 / 19:57:23 Publicerat i Allmänt  

bättre sent än aldrig, är det inte så man säger? :P

helgen var jätte mysig, trots för lite sömn, för lite mat och för mycket kräk...

i fredes kom brallan hit, vi satt och drack vin och snacka massa skit...vi ses alldeles för sällan! :(
sen kom lotta hit en snabbis och vi begav oss till lilla torg, vi ville egentligen till möllan men fick inte för lottas pojkvän...för dom skjuuuuuter där!  my god?!  mes...
vi hamna iallafall på centiliter & gram, mycket folk, sjukt trevlig stämning...någonstans där försvann mitt minne...tror jag tappa det i baren eller möjligtvis på dansgolvet...

sen drog vi till slitage (etage) och sen hamna jag visst i en taxi med en snubbe, vi skulle på efterfest men när dom inte tittade åt mitt håll hoppade jag av vid rödljuset precis när taxigubben körde iväg så jag kom undan...moahahaha!  jag ville ju hem och sova... 
fick dock ett mail sen att taxigubben blivit orolig för det ösregnade så dom hade kört runt i minst en timme och letat efter mej...gulle! :P

men när jag väl kom hem hade jag tråkigt så jag ringde daniel, som kom som en räddande ängel så vi satt och snackade resten av natten...synd bara att mamma blev så rädd när hon kom upp och såg ett par herrskor i hallen att hon samlade ihop sina grejer och åkte hem till kristianstad...jag är nog världens sämsta dotter!!

eller inte...när jag ringde upp, när jag blivit människa igen, bara garvade hon och hoppades jag hade haft trevligt! =)


i love my mommy!


sen va det dax igen...fast nu var det fest hemma hos carro...delade taxi med söt-niclas dit, efter lite "bråk" med taxigubben...haha! jag och att hitta alltså...han bor på 20... okej! sen när vi körde, vafan kör du till triangeln för? han bor inte här! jag menar ju 120 fattar du väl?!  jisses...oj, mycket svammel här nu....hursomhaver, vi hade skoj hos carro, även om jag blev lite "dålig"...


förlåt, gumman!




tog inte så många bilder...glömde helt bort det i fredes, men dessa är iallafall från i lördes...


kalle (som blev kär i brallan)  & brallan



niclas med tungan 


nakenfis & carro







Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaha och hur menar Sofie med att hon blev "dålig" då?? hahahaha

2008-09-11 @ 21:55:45
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0