jahopp

    2008-09-29 / 14:35:10 Publicerat i Allmänt  

då va man människa igen...typ...





jag har varit på möte på dammfri...tog längre tid än väntat men va rätt trevligt ändå...sköterskan va så gulligt virrig idag! =)

sen drog jag till posten och fixade med paket och handlade lite mat efter det...tänkte laga min "berömda" köttfärssås...


jag har fortfarande inte tagit igen mej sen helgen...som va sjuuukt lång...och imorgon är det dax för jobb igen...men får kanske skylla mej själv att jag inte sov som jag skulle..men va gör man? :P    i
nte så kul att jobba med ryggont heller...va nog första gången jag haft blåmärken på ryggen!?


jag har förresten bestämt om...åker till kristianstad på torsdag som jag sagt..men åker nog inte hem förrän på lördag...måste hinna träffa mina godingar ju! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

hmm får nästan prova den nångång... har börjat få lite ont i halsen jag med så.. =(

2008-09-29 @ 16:39:44
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0