ibland skrämmer jag mej själv...

    2008-09-03 / 13:08:03 Publicerat i Allmänt  

jag har gjort det igen...jag har gjort en sofie! :( 

i måndes när jag va själv hemma hos mille när han jobbade så städa jag lite, solade lite, satt vid datorn lite....

hittade ett par snygga solglasögon...provade dom och wow! dom såg riktigt bra ut på mej, tänkte att jag va tvungen att fråga honom sen var han köpt dom, man kanske borde handla oftare på herravdelningen...

sen tänkte jag inte mer på det, för när han kom hem skulle vi sticka ner och köpa sushi, den godaste jag nånsin ätit btw,  när jag skulle packa så sa han: glöm inte dina solglasögon!   

gud va dum jag kände mej då...tur jag inte hann säga nåt, det va ju mina vanliga favvo glasögon, som jag haft hur länge som helst....

det är så typiskt mej att göra nåt sånt...jag har verkligen noll koll alldeles för ofta nu....börjar bli rädd för mej själv....


vad kan man göra åt det? fick ett tips igår att börja käka b-vitamin, så ska ner på stan sen å köpa vitaminer...kan ju inte ha det såhär....



bjuder på en trött/seg/ofräsch bild! :P


Kommentarer
Postat av: samantha

Hahaha sånan dumma grejer gör jag me! och försvinner dumheten med B-vitamin? haha. ja visst e den fin? jag vann designen. annars hade den varit precis lika ful nu.

2008-09-03 @ 13:38:00
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0