göteborg

    2008-09-03 / 12:56:15 Publicerat i Allmänt  

då har jag äntligen fått tag i sladden så jag kunde lägga över lite bilder! =) 

sitter här just nu i ett tråkmalmö...hade hellre stannat ett tag till i göteborg, hade verkligen trevligt där...ändå gjorde vi inget speciellt...shoppade mest! ;)  och kollade runt i stan, fikade, kollade massa film och åt gott.



iste peach och morotskaka



vi såg förresten tre bra filmer som jag kan rekommendera: Wall-e - så söt film!  Team America - rolig film! Stardust - knasig, mysig film!


jag orkar inte lägga in bilder på det jag shoppade men det blev en grön sjal, en rosa tröja, en svart kofta och svarta skor...hmm...strumpbyxor och strumpor oxå! =)

en dag tog mille mej till ramberget, det va sveeettigt att gå upp men vilken utsikt! =) vi satt där uppe och åt middag, hur mysigt som helst...



snyggt när man ser skuggan, jävla turist! =)



 vi hade mysigt väder!



mille trillade nästan ner...moahahaha!




såhär fint har vi banne mej inte i malmoe




sen va det dax att gå ner igen...




såg en massa fina hus på vägen hem....





skulle ta en bild på ståltunnan men så kom det en stor mupp i vägen... :/




jag är en sån tönt, kunde inte låta bli att ta en bild när vi åkte spårvagn... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0