god morgon god morgon!!

    2008-09-11 / 05:14:28 Publicerat i Allmänt  

hej hopp! då va klockan 05.13 och man sitter här igen...haha! jag har inget liv....jobbar 7.30-14 idag...lagom! haha!

gud va småsaker kan göra en på dåligt humör...ni som känner mej vet att jag skickar mycket sms, ofta, hela tiden... ;) 
men sen igår har det inte blivit så mycket svar....trodde jag gjort folk nåt...blev orolig...men när man vaknar så brukar iallafall någon/några ha skrivit....minns inte sist jag inte hade iallafall nåt meddelande när jag vakna...men inte imorse...
så jag startade om telefonen och va händer då? jo, säkert tio sms som jag skickade igår kväll skickades iväg nu, kl 5....jävla ericssontelefon!!  bra start på dagen....

töntigt, jag vet...men sånt kan förstöra min morgon...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha men shit... 10 sms på en morgon?? =) Oj här var nån poppis =)

2008-09-11 @ 21:57:39
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0