fredag

    2008-09-05 / 20:36:55 Publicerat i Allmänt  

hinner inte skriva allt jag tänkte idag så det får bli imorgon, men har iallafall klippt mej idag, blev helt okej....
sen mötte jag mamma och vi stack till värnhem och jag bytte staven i tungan till en ring...inte bestämt mej än om jag gillar den...känns som det kommer bli svårt att kyssas :/

sen åkte vi hem till mej och mamma gjorde lasagne....gooooott!!








sen blev det till att färga mitt hår....inte vågat ta av handduken än så vet inte om det blev bra.... :/


Kommentarer
Postat av: Caroline

Awww vad du e söööööt hihihi! Skicka mig en riiiktig bild :P fast jag får ju träffa dig imorrn så det e lugnt :-)

2008-09-06 @ 21:21:44
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0