får man inte må bra ändå?

    2008-09-20 / 07:05:19 Publicerat i Allmänt  

jag har irriterat mej på en sak ett tag nu...


så fort jag träffar någon jag inte snackat med på ett tag så är alltid en av de tre första frågor jag får: hur går det med kärleken? 
när jag sen svarar att jag varit singel i nån månad nu så får jag alltid naaaaaaaaaaw till svar!
vaddå naaaaaw?!

sluta naaawa mej!

jag mår bra att ha det såhär! jag trivs att va singel! iallafall nu...jag mår hur bra som helst! får man inte det?!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja det där är konstigt, att en del verkligen verkar tycka att ett förhållande gör livet helt komplett..jisses.

2008-09-21 @ 09:27:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Carro

nämen naaaaaaw gumman det e SÅÅÅÅÅ synd om dig :D hahaha :) Saknar dig !!!!

2008-09-21 @ 13:14:38
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0