då va denna fredan snart slut

    2008-09-26 / 22:30:24 Publicerat i Allmänt  

kul liv man har...klockan är 22.26 och jag sitter här och väntar på att tvätten ska bli färdig så jag kan gå och lägga mej..haha! men ska iofs upp svintidigt och jobba...så då är det väl okej? liite okej iallafall?

skulle egentligen jobba 7-21 imorgon, men har bytt med gulle-caroline så jag har 8-19...så jag hinner till systemet på rasten..haha!

bjuder på en fulebild på oss, tagen häromdan...jisses va man ser ut ibland...ser nästan gravid ut...men sitter bara långt ut på bänken...lovar! haha!  



hade massa att skriva men känner att jag inte orkar...får ta det imorgon...natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaaahahahaha faan mitt fula hår och tryne!! Fan att jag inte var sminkad då :P Fler såna kort MED smink på Carro då tack =) Om man tittar riktigt länge på mig... så till slut så börjar man se ett skelletthuvud... eller döskalle heter det väl haha. Det är faktiskt sant! =)



Puss :*

2008-09-26 @ 22:56:59
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Sara

du skriver alltid att du ska skriva mer senare...men så kommer aldrig den spännande fortsättningen. Nyfiken jue!

2008-09-27 @ 00:38:43
URL: http://lillazara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0