stööörigt!!

    2008-10-28 / 21:03:30 Publicerat i Allmänt  

dagens i-landsproblem eller bara dagens gnäll?

bestäm själv...

men när man pratar med folk och msn bara stängs ner hela tiden så blir man bara såå irriterad!!

så förlåt lotta...pallar inte logga in igen och bli ännu surare...så skriver hur jag gör mina smoothies här istället...


1 dl fil
0.5-1 dl mjölk
1-1.5 dl bär
1 banan

smakar smaskens!

ett tips är att coop har sån fiffig fryst smoothiesfrukt...det är massa små engångsförpackade påsar i en stor...inte speciellt miljövänligt men smidigt som tusan...tror det va jordgubb/blåbär/banan....inga dumma tillsatser eller skit! =)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Där fick jag svar på min fråga då om det var massa tillsatser och skit i... ska kolla in dom =)

2008-10-29 @ 01:01:30
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Lotta

Tack vännen!

Köpte på Willys oxå såna 8-p påsar, men jag tyckte inte de var så goda...iaf inte den med mango/ananas/banan... Ville veta vad du blanda frukten med...och det fick jag just svar på. Tack!



Ett tips till dig:Man kan oxå blanda med kokosmjölk! Kramisar

2008-10-29 @ 10:35:07
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0