så typiskt mej =)

    2008-10-16 / 22:30:22 Publicerat i Allmänt  


då ska man strax hoppa isäng...idag har verkligen varit en bättre dag än igår! =) 

trots att det regnat och man har jobbat...


gjorde förresten bort mej på jobbet idag...jag jobbade ihop med en kille/gubbe/man...han är från england så han bryter så coolt...
men iallafall....han började snacka om en gubbe som tydligen bor där som han tycker är gay och frågade mej om jag med tyckte det....men jag trodde han prata om sej själv och sa: jaa! du är allt lite gay!!

han bara tittade på mej med stora ögon och sen började båda skratta... 

så typiskt mej!

men det bjuder jag på! =)


jag känner mej så skabbig just nu...blåmärken överallt, knäna, armen, ett stort på ena vaden...sår i huvudet och svullen tunga....väldigt sexigt faktiskt!   =/

äsch...det är väl som med deppet...det går över snabbt...får hoppas det iallafall...känna sej såhär är ju inge kul!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Welcome to depworld =/ Vi joinar tillsammans =)

Puzz

2008-10-17 @ 01:27:50
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0