not today!

    2008-10-16 / 09:38:33 Publicerat i Allmänt  


vilken dag det va igår alltså...det märks när jag har en dålig dag för jag blir heelt slut efteråt...det går åt energi när jag är deppig! somnade tiiidigt...
sov som en stock hela natten....det va rätt skönt iaf! ;)

men det är konstigt hur saker och ting ska "jävlas" med en när man redan är kinkig...som när jag skulle ta bussen till jobbet igår, jag har aldrig åkt buss till bunkeflo innan men hade kollat vilken hållplats jag skulle hoppa av...

men det va väl klart att jag hamnade på en av denna uuuunderbara stads bussar som inte fungerade som den skulle...den visade inga hållplatser! hur fan skulle jag då kunna veta var jag skulle av?  
jag satt på bussen och surade hela vägen och skickade massa hatsms! >:(
tillslut så fick jag nog och tryckte på stopknappen och gick av...tänkte jag kunde gå resten av vägen, jag va ändå ute i god tid...men jag hade hoppat av rätt!! =)  

men den lyckan blev kort...kom in på stället och fick hjälp med var jag skulle byta om osv osv....men när jag träffade hon jag skulle jobba kvällen med så fråga hon om jag varit där innan och jag svara nej så fick jag en svart blick och världens största suck till svar....
jaha?!  det är väl inte mitt fel att dom bokat mej? jag får ju inte tacka nej? ska dom inte va glada att det är nån som kan hoppa in? det är väl bättre än att jobba själv?


äsch...strunt samma...idag är en glad-dag! nu är jag som vanligt igen! =)



och som vanligt är jag sent ute...måste hoppa in i duschen nu....hörs ikväll!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Men seriööööst!! Jag hatar såna människor! Samma som Salih när jag började!!! Världens största suck fick man... visst är det kul att bli bemött så?? =/ Men har du tur slipper du den surfittan mer...

2008-10-16 @ 16:21:12
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Susanne

om man anmäler sig i den dära vikarie banken.. får man inte tacka nej då :O?

2008-10-17 @ 15:29:44
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0