lite pinsamt

    2008-10-27 / 05:44:38 Publicerat i Allmänt  

jag la mej nästan pinsamt tidigt igår...slocknade direkt när jag la huvudet på kudden och vaknade inte hundra gånger inatt som jag brukar göra utan det va klockan som väckte mej kl fem...

ändå är ögonen helt röda idag...väldigt sexigt om jag får säga det själv! =)

idag ska jag jobba ute hela dan...isch...hoppas verkligen inte det ska regna som det gjorde igår...nån som vet om det ska det? 


oj...tiden flyger iväg här ser jag..måste skynda så jag hinner till jobbet i tid....ha en bra dag, hörs ikväll! =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Neeej vädret ska bli okej idag står det. Så du behöver inte oroa dig =)

2008-10-27 @ 07:08:40
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0