ingen rolig helg

    2008-10-25 / 09:08:57 Publicerat i Allmänt  

igår va jag ute på stan med stina...hon hittade massa kuddar, jag hittade en snygg tröja och en parfym...
en parfym som luktade såå gott när jag fick hem en liten provflaska...men nu när jag köpte en stor så luktar den apa eller tant....kan man lämna tillbaks en parfym man öppnat? :(

sen va det inge kul att shoppa i regnet längre så vi gick hem till mej och drack lite goda drinkar! =)


idag blir det jobb för hela slanten, imorgon oxå tyvärr....
känner mej inte alls pigg på att jobba helg...
det brukar inte störa mej men antar att det är för att jag känner mej lite halvdepp så det är väl bara att bita ihop och ta sej igenom det....





Kommentarer
Postat av: Caroline

Men du kanske är ledig nåt i veckan så du kan vila upp dig för det måste du banne mig!! Du är ju workoholic... mot din vilja :P shit... kom just på att sen när jag inte har nåt vik kvar så måste jag oxå bli det!!! Jobba 7 dagar i veckan typ...

2008-10-25 @ 12:03:04
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Susanne

Du får säga till sen när du är ledig så vi kan fixa me dina oriflame saker :D?

2008-10-25 @ 17:40:25
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0