i´m in love! =)

    2008-10-24 / 05:41:24 Publicerat i Allmänt  


jag har blivit så slö när jag kommer hem från jobbet på kvällarna...orkar inte med nånting....trist....

men idag blir det inte så...för jag jobbar dagtur...men usch och fy, länge sen jag va tvungen att gå upp vid fem...känns inte bra i kroppen kan jag säga...

men efter jobb ska jag fika och snacka massa skit med stina! wiie! 
sen hem och städa och tvätta! ännu mera wiiie!!

slår vad om att ingen kommer ha en roligare fredagkväll än mej!! ;)


igår va ingen rolig dag på jobbet heller...
första gången ännu en gång på ett ställe...och jag skulle jobba själv heeela kvällen...
visst, det gick bra, även med strultanterna...men usch va tråkigt det va...ingen att snacka med eller nåt...


jag har förresten kommit på att jag är kär i min spegel...på riktigt!!
jag ljuger inte när jag säger att den drar av säkert fem kilo...minst!!
snackade med syrran om det igår...att ska man ut så ska man kolla sej i spegeln så blir man genast på bättre humör...men man ska passa sej för att kolla i skyltfönster mm....då blir man bara deppig för då har man plötsligt "gått upp" igen...haha!



jag innan jobbet igår...







Kommentarer
Postat av: Carro

snygging där :p

2008-10-24 @ 06:06:35
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: "Gubben"

Håller med föregående...

Snygging..........snart inget kvar av dig :)



Kram



A

2008-10-24 @ 08:27:58
Postat av: Carro

du e fin gumman.

2008-10-24 @ 10:33:14
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Carro

vem e gubben ? :p

2008-10-24 @ 10:33:34
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0