hur kan det bara försvinna?

    2008-10-02 / 13:11:15 Publicerat i Allmänt  

hur kan ett kvitto bara försvinna??

jag letade som en tok imorse innan jobb, men hittar verkligen inte kvittot till telefonen, och utan kvitto kan man ju inte lämna in sin telefon, sin telefon som bara blir värre och värre...

igår skrämde den faktiskt mej på riktigt...jag pratade i telefon med mamma, helt plötsligt så dog den, men inte som den gjort innan, vibrerat en gång sen stängts av utan nu gick det i slow motion, som en gammal teve ungefär och ur högtalaren så kom det ett konstigt prasslande ljud, som när man skrynklar ihop cellofan...skitskumt!

får väl vända uppåner på lägenheten när jag kommer hem på lördag...vill inte ha en telefon som skräms...






Kommentarer
Postat av: Carro

så hölt min telefon också på.. den vibbrerade alltid e gång innan den stängdes av :p jävla cp telefoner..

2008-10-02 @ 14:18:04
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Susanne ♥

kan man göra av med ett kvitto på en tröjja som man köpt en dag innan och ska lämna tillbaka. :$ Är allt möjligt!!! HAHA du är inte ensam! ;)

2008-10-04 @ 20:23:40
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0