hoppsan!

    2008-10-26 / 13:39:10 Publicerat i Allmänt  


shit va trött jag är...minns inte sist jag sov ut ordentligt....

och det kommer nog ta ett tag tills nästa gång...kollade precis hur jag ska jobba den närmsta tiden...som det ser ut nu så har jag 16 dagar i sträck...även dubbelpass...

yaaaay!

:(

men är på dag sju nu så det är snart över...och idag har det faktiskt varit riktigt roligt på jobb, gud va det gör mycket vem man jobbar med....

kändes inte så kul bara att va så trött att man ser i kors och sen få reda på att man ska tvätta och fixa till en avliden tant...men men...fin som tusan blev hon tillslut! =)


har jag förresten visat nya tröjan? har jag förresten sagt att jag älskar min spegel som tar bort minst en miljon kilo? :P
 






Kommentarer
Postat av: Martin

Fin du var i tröjan:)

2008-10-26 @ 20:42:17
URL: http://www.nogg.se/martinh
Postat av: Åsa

Utförlig rapport tack!!! HUR du gör..VAD du gör..NÄR du gör det.. faan va du e smal mänisch

2008-10-26 @ 22:47:29
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/
Postat av: Anders

Ja..va ska jag säga ...kanonsnygg tröja...och hon som är i den oxå...smalis:)

2008-10-27 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0