god morgon! =)

    2008-10-02 / 05:52:54 Publicerat i Allmänt  


då sitter man här igen...klockan är nu 05.43 och jag har redan skickat iväg viktiga sms, hämtat tvätt i källaren, ätit frukost, kollat igenom mailen och kollat nyheterna...inte illa! =)


idag blir det jobb till 15.30, sen blir det hem och stresspacka och ta första bästa buss till kristianstad....
känner mej redan stressad, ska hem till brallan och dricka goda drinkar sen är tanken att vi ska ut och ta några öl, men känner att jag inte kommer va hos henne förrän sent, ska hem till mamma innan och lämna grejer och lägga upp byxor...

uj uj! hatar stress..
men det ordnar sej väl..
det får det göra iofs...

skit samma!

haha! såå...stressen borta...så lätt va det! =)

på fredag blir det jackjakt, byxjakt och strumpjakt med mamma, antagligen kommer jag shoppa massa annat oxå men det är det som är det "viktiga"! =) sen ska jag ev träffa muppen...ska bli najs! ;)


jag får väl uppdatera här sen när jag kommer hem på lördag för mammas dator funkar väl som vanligt inte... :(


bjuder på en regnbild plus en sleten sofie från jobb igår så länge













Kommentarer
Postat av: Sara

Psst...vet du vad fördelen med laptopar är? Kom närmre så ska jag viska... "man kan ta med dom" :P

2008-10-02 @ 08:00:36
URL: http://lillazara.blogg.se/
Postat av: Gubben

Vacker ........så våldsamt .....suck

2008-10-03 @ 13:37:32
Postat av: Caroline

haha du e så sööööt :P

2008-10-03 @ 23:13:24
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0