en lyckad dag!

    2008-10-06 / 14:30:52 Publicerat i Allmänt  

hade verkligen trevligt igår....tack caroline!! =)  ( hon är inte riiiktigt så störd som hon ser ut...lovar)





utställningen va kanske inte riktigt som jag trodde...hade sjukt höga förväntningar iom man läst och sett massa här på internet, det va mycket som inte va där, men det som va där va sjukt intressant!




sen gick vi runt i regnet, i timmar kändes det som, på jakt efter ett bageri så caroline kunde köpa sina älskade smöööörekaksgrajs, men det va lönlöst, och vi letade efter nåt bra fikaställe, som inte heller va så lätt att hitta visade det sej..men till slut så! =)
där blev det chokladkaka och ismintskaffe för min del...goott! ;)






vi råka sitta och fika ett bra tag för när vi kom ut igen så hade nästan alla affärer stängt...vi som skulle shoppa en massa... :(

men hittade till slut en bra affär där jag fyndade ett par snygga skor och en tröja...kommer bild på det senare! =)





Kommentarer
Postat av: Åsa

Garvar...jag vet precis hur störd hon e!!!! Lilla siz... ;)

2008-10-06 @ 23:34:40
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Haha schysst... inte riiiiktigt lika störd som jag ser ut hahahaha. Tack själv för en härlig dag!! Får vi göra om =)

Puuuusssss

2008-10-07 @ 06:27:03
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0