då va det kväller

    2008-10-21 / 20:18:15 Publicerat i Allmänt  


idag har varit en väldigt bra dag! =)


jag kom i tid till jobbet...fastän jag va så sent ute...

det duggade bara lite så blev inte såå blött...

jag jobbade på en väldigt bra avdelning med väldigt bra personal...fick tex sluta två timmar tidigare än va jag skulle (men säg inget till nån....hemlis!)

satt hela rasten i en massagestol...det va sååå skönt!

söta M va och lämnade min telefon idag för jag har fortfarande inte hittat kvittot så jag har inte vågat...men tydligen va det inga problem så nu har jag förhoppningsvis en fungerande telefon om nån vecka och slipper ta massa suddiga bilder! =) 
ett nytt kvitto har jag oxå nu som ska åka in i en pärm imorgon så jag vet var jag har det...

sen va vi och handlade på maxi så nu har jag frysen full med frukt så jag kan fortsätta med mitt smoothiesberoende =)


allt som allt en bra dag!


ska förresten fika med finnjävlen på fredag! ska bli skoj, hundra år sen jag träffa den kvinnan :D



det är svårt att ta bild när man sitter i en vibrerande stol....






Kommentarer
Postat av: Concordia

Sådana stolar är skapligt sköna, va?

2008-10-22 @ 21:26:18
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0