då va denna helgen slut

    2008-10-20 / 09:36:14 Publicerat i Allmänt  



då var det måndag igen! wiiie! om 2.5 timme så ska jag tatuera mej igen...längtar!! hihi!
hoppas bara det blir bra...eller...klart det blir! :P


min telefon har ju hållt på och strula ett tag..men i helgen dog den för gott...kul...helt ny telefon...haft den sen juli... =/
så alla bilder jag tagit i helgen kommer jag inte åt..typiskt!

i fredes åkte jag som sagt till mamma i kristianstad...hon hjälpte mej färga håret och vi bara tog det lugnt..

i lördes va det kalas för mammas gubbe som fyllde 60 år! va riktigt mysigt att få träffa morfis och moster maulin igen! =) blir alldeles för sällan...
va rätt kul oxå att alla kommenterade min vikt! så lite stolt kan man väl få vara?
var förresten en snabbis på stan innan kalaset och provade ett par jeans, en storlek mindre än va jag har nu och dom va för stora! :D  det kommer jag leva på ett tag...hihi!


på natten sen blev det mys med trasselsally! =)




sen på söndan så blev jag hämtad och vi körde kustvägen hem till malmö...va så fint vid vattnet! =) 




sen blev det pizza från pizza hut och film, what happens in vegas...riktig myssöndag med andra ord! =)







Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha awww trasselsally =) så sööööt!! Och han ashton kutcher är rätt så najs faktiskt :P

2008-10-20 @ 10:48:28
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0