blir inte alltid som man tänkt

    2008-10-28 / 19:55:27 Publicerat i Allmänt  


det blev inget med M idag...men sushi med mej själv blev det allt!

och fy va gott det va...typiskt att man ska köra järnet med maten och träningen nu så man inte kan äta det på ett bra tag...
typiskt nu när man äntligen hittat ett nytt favvoställe...





jag va tvungen att ta mej till banken för min internetdosa inte ville hjälpa mej som jag ville....en hel timme satt jag och väntade...dryyygt!! 


så bara för det gick jag och tröstade mej själv med en ny skjorta...don't mind the hair! =/ vi är ovänner just nu...

men vad tycks? =)








Kommentarer
Postat av: Martin

Du är så fin så:)

2008-10-28 @ 20:19:11
URL: http://www.nogg.se/martinh
Postat av: Caroline

Åh den bluuuuusen var ju söööööt!! =) Jag pratar så som du gillar hehehe. Nä men allvar den var fin du!!

2008-10-29 @ 01:00:50
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0