behövs ändring ibland...

    2008-10-29 / 11:16:50 Publicerat i Allmänt  


ikväll ska jag antagligen fixa till mitt sovrum...ut med stora fula furuskåpet som inte ens är mitt...
och in med en snygg byrå från ikea och en stor växt....

det är planen iallafall...återkommer ikväll med bilder hur det blev! ;)


ska förresten skicka denna sötapan till morfis idag...vi har ju en sån tradition att vi skickar fula vykort till varandra med massa fula klistermärken...vet att det är barnsligt men det är faktiskt roligt när man själv är 24 år och morfis är 82 år =)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha ni två är så coola =)

2008-10-29 @ 20:04:54
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Apan

vafasen, skickar du ett kort av mig till morfis?

Har vi blivit så tajta redan alltså? :o



Vet att detta är ett gaaaanska gammalt inlägg men

2010-06-01 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0