måndag morgon

    2008-11-03 / 09:42:05 Publicerat i Allmänt  

jahopp...vad händer idag då? inte mycket...tänkte mest lulla här hemma sen jobba 15.00-23.20...
ska jobba ute så håll nu tummarna att det inte regnar eller blåser som faen...

känner mej rätt duktig ändå...skurade badrummet inatt och drog runt stora skåp/byråer i sovrummet plus en stooor blomma...tvätten hann jag oxå med... =)



hann dock inte sova...men va fan? sova kan man göra när man blivit gammal! :P


blev iaf lite glad nyss när jag vägde mej!
inte vågat väga mej på en vecka nu för jag har haft värsta menskräjvings och käkat som en häst....
det har blivit pizza, choklad, massa sushi och igår massa varmamackor från mackmaskinen...uj uj!
men har inte gått upp ett gram!!
wiie!
iofs inte gått ner heller...men det har inte med saken att göra...haha!
men nu är det nya tag för jag ska banne mej vinna!! =)


här bjuder jag på en bild på mina långa krokiga tår!








Kommentarer
Postat av: Andreas

Men shit, du har ju bara 9 tår..

Freak haha :P

2008-11-03 @ 10:21:05
Postat av: Andreas

Men shit, du har ju bara 9 tår..

Freak haha :P

2008-11-03 @ 10:21:13
Postat av: Caroline

hahaha mackmaskinen... du för rolig... bra att du inte gått upp iaf =) Congrats!

2008-11-03 @ 23:48:01
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0